Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Svaka autonomija KiM je prihvatljiva, ali ne i priznavanje nezavisnosti

Komentari (19) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 03 maj 2013 22:20
zeka
Hristos voskrese!
Preporuke:
39
4
2 petak, 03 maj 2013 22:31
The Jack
Sve je to lepo i istinito sta Njegova Svetost govori. Stav Crkve je jasan i, kako Patrijarh kaze, nije od juce. Medjutim tu ima jedan problem koji Arhipastir nece da obznani iz prostog razloga sto on mora da veruje da se svaki gresnik moze i mora pokajati. To je upravo problem stava, koga reprezentativno predstavlja CT, a to je da nema stava, vec stavova, koji su u njihovoj sveri (ne)egzistencije promenjive u svakoj prilici kvarljiva i lako zamenjiva roba.

Ko je rek'o da sam rek'o da nisam rek'o, ono sto sam rek'o?

Ne govori se ovde o gluvima, vec o onima koji nece da cuju, niti razumeju.
Preporuke:
32
5
3 subota, 04 maj 2013 01:01
fristajlo
Državna vlast ima našu apsolutnu podršku da, poštujući najviši pravni akt, pronađe najbolji način za zajednički život Srba i Albanaca na Kosovu i Metohiji.

Sve je to lepo, ali...
Koji je to način, u kome će Srbi i Albanci živeti na Kosmetu zajedno, a da ostanu u Srbiji?
100 godina Albanci traže šansu za ovo- otcepljenje.
Oni, naprosto, neće ni na koji način da ostanu u Srbiji.
Možemo mi da poštujemo naš Ustav koliko god hoćemo, i da budemo veći legalisti i od Koštunice- ali, Albanci neće da poštuju taj Ustav, a NATO im u tome pruža svaku podršku, iz čistog interesa.
To ove patrijarhove reči stavlja u ravan političke želje, neostvarive u ovakvoj konstelaciji snaga. Pritiskati vlast je svačije pravo; no, to mora da bude do neke linije razumnih zahteva. Samo prostim pitanjem- A KAKO?- može se odgovoriti na ovaj "predlog" Irinejev.
Nove deobe...
Preporuke:
9
33
4 subota, 04 maj 2013 07:28
Milutin
Svaka autonomija Kosova i Metohije je prihvatljiva, i ona najšira moguća, ali de fakto priznavanje samoproglašene državnosti i samostalnosti pokrajine - nije.
Dugoročno gledano, za stabilnost, pa i opstanak države, od bilo čijeg stava, pa i Srpske pravoslavne crkve, važnije je da rešenje kosovsko-metohijskog problema bude utemeljeno u Ustavu. Ne smemo kršiti sopstveni ustav


Istina!
Preporuke:
22
5
5 subota, 04 maj 2013 21:46
Iz_Norveške
Kad je moj otac otišao kod katoličkog sveštenika da organizuje sahranu za svog tetka (hrvata), sveštenik mu samo kratko odgovori "Matija nije katolik za mene i za katoličku crkvu". Nije pomoglo ni u Đakovo otići kod biskupa, pa je sahranu održao neki "staro-katolički" sveštenik.

Poenta priče je da crkva (ako uopšte nešta vrijedi) treba da ISKLjUČI sve političare i njihovu dijecu koja rade protiv srpskog naciona iz SPC !!!
Preporuke:
21
3
6 subota, 04 maj 2013 22:12
čudno pitanje
Samo prostim pitanjem- A KAKO?- može se odgovoriti na ovaj "predlog" Irinejev.


Vreme za pitanje "A KAKO" (ispoštovati Ustav)? bilo je pred izbore. Danas je pitanje A KAKO su stranački lideri bez da znaju odgovor A Kako ispoštovati Ustva, izašli na izbore. A KAKO su stranke lagale u predizbornoj kampanji da znaju odgovor na pitanje koje vi (naivno?! ne verujem) tek sada postavljate. I zašto ga postavljate nama? Trebali ste ga postaviti sebi i stranci za koju ste glasali pre izbora.

SADA je vreme za pitanje A KAKO SKINUTI VLAST KOJA NIJE SPOSOBNA DA ISPOŠTUJE USTAV.
Preporuke:
23
3
7 subota, 04 maj 2013 23:15
fristajlo
Ko god...


Vreme za pitanje "A KAKO" (ispoštovati Ustav)? bilo je pred izbore.

Ne izvrćite smisao, nekorektno je.
Ako nemate argument, ne okrećite pitanje na stranu na koju nije usmereno, da bi "namakli" nekog smisla Vašoj tezi.
Moje pitanje je, da ne bude zabune: Kako Albance ubediti da žive i dalje u Srbiji?
jer, patrijarh to "sugeriše".
Odgovor zna svako, pa i patrijarh; a to sa poštovanjem Ustava nema veze.
Insistiranje na poštovanju Ustava samo sa naše strane, u situaciji u kojoj ga "ne zarezuje" ni zapad, ni Albanci- je namerno vezivanje ruku Srbiji.
Ne sviđa Vam se?
Ne sviđa se ni meni.
Ali, bar ne smetam nekom, ko je stisnuo petlju da nešto pokuša.
A Vi, izvolite na izbore, pobedite, pa sprovedite Vaše ideje. Tako funkcioniše demokratija; ni nju nisam hteo, a opet, eto je...
"Kriv" sam Vam, jer mislim drugačije od Vas. To ima svoje ime.
I ne radi se o tome- ko je u pravu.
Radi se o tome da Vi meni hoćete da uskratite pravo.
A demokratija...
Preporuke:
10
16
8 nedelja, 05 maj 2013 02:01
@fristajlo
Vučić Vam je demokratski odgovorio na to pitanje -

onim istim sredstvima koja posedujemo (kako beše - sva sredstva i mehanizme ovoga sveta?)
i koja ćemo upotrebiti da Srbe isteramo iz države Srbije i uteramo u "kosovare".

Slažem se da "u demokratiji" (ha ha ha) imate pravo da danas hvalite isto ono što ste juče kudili.

Složićete sa da u demokratiji, ja imam pravo da Vama (i drugima) ukažem da danas hvalite ono što ste juče kudili.
Preporuke:
14
3
9 nedelja, 05 maj 2013 08:57
...
Ma šta dali, ili ustupili, ili poklonili, njih nećemo umilostiviti. Oni milosti nemaju, oni za milost ne znaju. "Ravnodušnost je ime zapada", kaže Kusturica. Oni idu na to, da se ovaj narod poništi. Ja mislim da im to neće uspeti. Opstali su i Česi, usred Evrope. Cena sigurno nije mala, ali kaže se, Caru carevo, a Bogu Božije. Imali su i drugi narodi svojih iskušenja. Važnije je kako mi odgovaramo na izazove koji su pred nama. Kada se kaže da treba da budemo jedinstveni, homogeni, kompaktni, solidarni, to ne znači da moramo isto misliti. Ali znači da moramo misliti u istom pravcu, u pravcu opstanka, ne samo biološkog. Zato, više optimizma na današnji dan: Hristos voskrese!
Preporuke:
7
1
10 nedelja, 05 maj 2013 11:27
Jasna*@Fristajlo
@cudno pitanje
"Sada je vreme za pitanje kako skinuti vlast koja nije sposobna da ispostuje Ustav".I dovesti vas koji niste sposobni nizasta.
@Fristajlo,od ovih ljudi ne treba ocekivati nikakve odgovore na bilo kakva,a kamoli na teska pitanja.Sposobni su samo za destrukciju(doduse sad im malo teze ide jer nema CIE da im daje vetar u ledja).
Preporuke:
7
7
11 nedelja, 05 maj 2013 12:38
fristajlo
Ko god
Složićete sa da u demokratiji, ja imam pravo da Vama (i drugima) ukažem da danas hvalite ono što ste juče kudili.

Složiću se.
Ali, samo kada to radite na pristojan način, bez kvalifikativa kojima se služite, u cilju denunciranja sagovornika, a čemu ste skloni, kao i mnogi drugi.
Kada Vam se ne dopadne obrazloženje promene stava- možete to da naglasite; stvar je lične kulture način ophođenja sa drugačijim mišljenjem.
Malo je paradoksalno da ja, koji sam protiv demokratije, druge podučavam pravilima ponašanja u istoj.
No, nije to jedina šizofrena situacija u ovoj zemlji, već samo potvrda da ovde mnogo što-šta ne valja.
Srećni praznici pravoslavnim Hrišćanima, Hristos voskrese...
Preporuke:
4
9
12 nedelja, 05 maj 2013 21:51
Miroslav Anđelković
@fristajlo
Poprilično ste vešti u plivanju slobodnim stilom!
No, nije hrišćanski na najradosniji hrišćanski praznik na Božanske visine dizati trojicu najobičnijih lažova i prevaranata i to pravdati poštovanjem demokratske procedure!
Pune su Vas ovih dana stranice NSPM-a!
Jasno je da i u disciplini ''slobodnim stilom'' postoje norme koje treba ispuniti da bi se postalo viđenijim ''članom biblioteke'' lažova!
Hristos vaskrse!
Preporuke:
11
3
13 nedelja, 05 maj 2013 21:58
@fristajlo
Denucirati je ružna strana reč, ali kad ste je već izabrali, moj odgovor glasi - denucirali ste sami sebe.
Preporuke:
9
3
14 ponedeljak, 06 maj 2013 01:27
fristajlo
Miroslav Anđelković
@fristajlo
Poprilično ste vešti u plivanju slobodnim stilom!

Hvala na komplimentu; no, pogrešno vidite stvari.
Radi se o tome da govorim istinu- zato izgledam vešto. Probajte nekad...
No, nije hrišćanski na najradosniji hrišćanski praznik

Niti sam hrišćanin, niti je ovo najradosniji praznik.
Jer, šta je onda Božić?
Pune su Vas ovih dana stranice NSPM-a!

Niste primetili da su praznici?
Jasno je da i u disciplini ''slobodnim stilom'' postoje norme koje treba ispuniti da bi se postalo viđenijim ''članom biblioteke'' lažova!

Pa, što ih se ne pridržavate, onda?
Hristos vaskrse!

Da...
Preporuke:
3
12
15 ponedeljak, 06 maj 2013 16:19
zvezda
"Crkva ne gura nista pod tepih", uz duzno postovanje prema patrijarhu tesko je poverovati ovim recima. Kako do sada niste reagovali na ponasanje vladike Kacavende i pozlaceni namestaj sa kojim se slikao, otkud njemu novac da to kupi?
Preporuke:
1
2
16 ponedeljak, 06 maj 2013 22:52
Bob
@fristajlo:

Hvala na objašnjenju u vezi praznika. Veoma ste dobar teolog!
Preporuke:
3
3
17 ponedeljak, 06 maj 2013 23:03
Turas
"fristajlo"Lepo razmišljate."Kako god"evo odgovora,nije demokratski,ali je diplomatski.Znamo da naši "ekumenisti"najavljujući suživot sa šiptarima (koji nikako nije moguć)igraju na v r e m e To je rešenje iz ove teške situacije.Otezanje kroz diplomatske finese,igrajući na vreme.Slično je nešto izneo u svom komentaru Slobin ministar s.p.Živadin Jovanović.Inače vaše naklapanje o demokratiji je smešno.Demokratija postoji u praznim pričama.Prošao sam sve zemlje zapada i tu "lepojku"nisam nigde našao.Apelujte radije na koreknost u međusobnoj prepisci,demokratija je kao i pravda;jedna ofucana stara dama.
Preporuke:
6
1
18 utorak, 07 maj 2013 07:47
Miloš Kikić
"Državna vlast ima našu apsolutnu podršku da, poštujući najviši pravni akt, pronađe najbolji način za zajednički život Srba i Albanaca na Kosovu i Metohiji."
Vlast kaže da ona upravo to i čini, znači da apsolutna podrška Crkve njoj (vlasti) treba da opstane.
S druge strane,veliki broj vernika smatra da vlast to čini ne poštujući najviši pravni akt i da treba zbog toga da izgubi podršku Crkve.
Kada i kako će Crkva prosuditi i obznaniti da li vlast poštuje ili ne poštuje najviši pravni akt i prema tome i dalje podržavati vlast ili joj podršku uskratiti, to se iz Patrijarhovih reči ne vidi jasno.
Hoće li Crkva čekati odluku Ustavnog suda, ako takva odluka ikada bude doneta, i na njoj bazirati svoj stav ili će to sama prosuđivati?
Preporuke:
1
1
19 utorak, 07 maj 2013 10:54
fristajlo
Turas
Znamo da naši "ekumenisti"najavljujući suživot sa šiptarima (koji nikako nije moguć)igraju na v r e m e To je rešenje iz ove teške situacije.Otezanje kroz diplomatske finese,igrajući na vreme

To je bilo opcija, nekad; više nije, jer smo ga potrošili na pogrešne opcije. Nismo više u poziciji da čekamo, jer sad vreme radi protiv nas, a u korist Albanaca.
Inače vaše naklapanje o demokratiji je smešno.Demokratija postoji u praznim pričama.

Više- ironično.
Izgleda da Vam je to promaklo; ja nisam za demokratiju, poodavno to govorim. Ona nas je u ovo i uvalila.
Tačnije- nismo mi za demokratiju, iz istog razloga zbog kojeg nismo ni za komunizam- i jedna i druga ideja zahtevaju besprekorno ispravne i poštene ljude, a mi nismo takvi.
Do duše, nije takav ni jedan narod; to su na zapadu odavno shvatili, pa eksperimentišu kod drugih, a oni sprovode manje ili više čvrste, apsolutističke ideje kroz režime.
Preporuke:
6
4

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner